piątek, 2 listopada 2012

Początki mojej fascynacji NFS

Pamiętam jak grałem w NFS parę lat temu, to był początek mojej fascynacji tą serią gier postaram sie poopisywać je i zdać relacje z gry jak i nie tylko. Zaczęło się wszystko w 2003 roku od Need for Speed: Hot Pursuit 2 i właśnie z tej części chce zdać swoją opinie trochę o grze i nie tylko.

Need for Speed: Hot Pursuit 2

Need for Speed: Hot Pursuit 2 to kolejna część serii NFS lecz dla mnie jest to pierwsza części z którą miałem do czynienia, ścigamy sie po otwartych drogach z zawrotną prędkością 200 mph na godzinę, to właśnie było coś co lubię, policja na ogonie a my przed sobą mamy tylko drogę i innych kierowców. Menu było fanie rozbudowane i pozwalało na wybór rozgrywki : Quick Race, Single Challange,Championship,Hot Pursuit czy Top Cop. Wiele tras w grze pozwalało na naprawdę brawurowa jazdę (20 map do wyboru). Można było oglądać krajobraz gór, lasów, plaż, oceanu. Grafika była rewelacyjna jak na rok 2002 kiedy gra została wydana. A samochodu uff jak wspominam to aż dreszcze przechodzą, można było siąść za kierownicą takich samochodów jak Ferrari 360 Spider, Lamborghini Murcielago, Mercedes CLK-GTR. Jak pamiętam było około 20 samochodów do wybrania, animacje wypadków jak i gry były bardzo dobre. Oczywiście nie zabrakło rozgrywki Multiplayer na osiem osób. Jak dla mnie gra rewelacyjna na wieczory w sam raz. Coś dla tych którzy nie patrzą na najlepsza grafikę lecz na rozgrywkę. Dla mnie gra bomba jak na tamte czasy daje 10/10.

Screen z rozgrywki Mercedes CLK-GTR




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz